Mă uit printre gene la anunţul de la televizor. Apoi îmi mut privirea pe tabletă şi admir fotografiile pofticioase cu torturi de tot felul pentru noaptea dintre ani , care e la o aruncătură de bat. Oftez şi mă mut pe site-ul de rochii de ocazie, tot pentru aceeaşi noapte.
Oare cum am putea face să mâncăm după poftă papilelor gustative, să fim sănătoşi şi totodată să îmbrăcăm rochia sau sacoul visurilor noastre? Zilnic suntem asaltaţi de tot felul de reclame, la tot felul de alimente, stresaţi ne urcăm în maşină, apoi ne mutăm pe scaun la birou, iar seară ne întoarcem pe canapea acasă. O alimentaţie dezordonată, ceea ce punem în farfurie, puţină mişcare sau deloc, duce la dezechilibre grave care în cele din urmă pune amprenta negativ asupra sănătăţii.
Bine, cum altfel decât înţelegând că puţin şi bun e de prefearat la mult şi prost. Şi hai, că poate unii din noi înţelegem , dar cum îi facem şi pe ceilalţi să priceapă ? Cum altfel decât prin campanii de gustat , probat …câştigat. Şi premii şi încredere în sine şi sănătate.
Când e vorba de campanii, bloggerii au un impact enorm asupra publicului, aproape la fel de mare că TV-ul , revistele sau radio. Acum câteva luni chiar eu am participat la o campanie cu suplimente nutritive de la Nutrivita şi toţi ai mei , prietenii , cunoştinţele au înţeles că o viaţă sănătoasă începe cu o alimentaţie sănătoasă şi câteva exerciţii cardio.
Toate se împletesc una cu alta nu poţi avea un corp sănătos şi să înfuleci de zor tochitură, nu poţi fi zvelt cu muşchii bine definiţi, fără câteva exerciţii de disciplinare a acestora şi nu te poţi simţi sătul decât dacă înlocuieşti o masă cu batoane proteice sau shake-uri proteice care îţi vor da forţă să … pedalezi sănătos prin viaţă.
Pentru a conştientiza pe toată lumea aş începe din online cu superbloggerii. Aceştia , ajutaţi de partenerii SuperBlog ar împrăştia informaţia despre cum , ce şi cât trebuie să mănânci în funcţie de stilul de viaţă pe care îl ai. Din online informarea trebuie să ajungă în ofline, prin degustări în magazine, campanii şi strategii de marketing care să aibă că rezultat probarea produselor de cât mai multe persoane. Pentru că în general când vorbim despre fursecuri şi biscuiţi fără gluten de exemplu, toţi să gândesc la nişte snaksuri ca pentru căţei, nici nu-şi închipuie cât de delicioşi sunt. Când vorbim despre biscuiţi Gerble care sunt atât de benefici tranzitului sau colesterolului toate doamnele se gândesc la ceva searbăd şi fără gust, de consistentă cartonului … Ei bine biscuiţii Gerble sunt absolut divini, de când i-am probat prima dată nu îmi lipsesc din poşetă. Tot pe principiul probatului, aş înlocui într-o zi laptele şi cornul cu un pacheţel de biscuiţi… din aceia sănătoşi, iar la sălile de gimnastică, să se poată proba shake-uri proteice.
Mai mult că sigur, fiecare din noi am găsi un produs care să se adapteze exact nevoilor şi gusturilor noastre. Unde? Pe Nutrivita.ro. Fără gluten, fără lactoză, fără zahăr sau shake-uri si batoane proteice , indiferent de necesităţile unui consumator de nutriţie specială, mărcile Nutrivita (Isostar, Gerlinea, Gerble, Cereal Bio, Allergo, Bauckhof, Filet Bleu, Cereline) ar veni în întâmpinarea gusturilor, stilului de viaţă, patologiilor şi necesităţile oricui.
Pentru toate astea am avea nevoie si de parteneri media. Afişele pe autobuze şi în spaţiile publice, orele de educaţie nutritională, clipurile publicitare şi emisiunile de profil , de asemeni ar contribui la educarea şi schimbarea modului de viaţă nesănătos, într-unul care să ducă la o existenţa longevivă şi un corp zdravăn.
Şi chiar câte o zi de post .. cum ar fi miercurea fără carne a lui Daniel ar ajuta mult… aşa măcar la detoxifiere.
Una peste alta… pentru o viaţă sănătoasă, trebuie să ne schimbăm modul de viaţă şi de ce să nu începem cu mişcare, suplimente nutritive şi respectarea piramidei nutriţionale… cam aşa, ca cea pe care o desenează fiu-miu… Sa nu uitam hidratarea corecta…
Acest articol a fost scris pentru Superblog 2015.
Leave a comment