Cum să ai un abdomen plat, perfect tonifiat, fără a merge la sală

fitness
Share the joy
  • 172
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Cum să ai un abdomen plat, perfect tonifiat fără a merge la sală

Anul acesta am avut o iarnă blândă, aproape ar fi trecut neobservată dacă nu ar fi fost decorațiunile sclipitoare împrăștiate prin tot orașul. Poate bătrâna Dochia să-și mai scuture cojoacele la începutul lui martie și gata, ne pregătim să întâmpinăm cum se cuvine primăvara.

Iarna e anotimpul în care greutatea nostra oscilează cel mai mult și uneori pierderea kilogramelor în plus ne dă mari bătăi de cap. Anotimpul cald care se apropie m-a făcut și pe mine să întru un pic în panică și să mă uit cu ciudă la rochițele din dulap. Din nefericire tot ce pot să fac este să țin dietă pentru că nu am timp să merg la GYM și să petrec jumătate de ora în fiecare zi pe bicicleta fitness

Totuși, tare mi-aș dori să am abdomenul mai plat, dar fără a fi nevoie să merg la sală.

Ei bine, pentru a obține un abdomen ferm și tonifiat, trebuie să petrecem mult timp practicând exerciții cardio, exerciții abdominale și desigur să avem o dietă echilibrată, bogată în nutrienții necesari pentru a menține organismul puternic și sănătos.

Cum să-ți tonifiezi abdomenul fără a merge la sală

Pentru a ne tonifica abdomenul fără a merge la sală, trebuie să fim responsabili, fermi și capabili să urmam o rutină de exerciții pe care să le practicăm acasă zilnic. Combinația ideală pentru întărirea și tonifierea mușchilor abdomenului este practicarea exercițiilor fizice susținute de dietă și o rutină bună de activitate cardio. Exercițiul fizic nu servește la pierderea în greutate sau la reducerea țesutului adipos localizat, dar tonifiază și reliefează mușchii.

Vorbind de dietă, cel mai important lucru este să acordăm mai multă atenție la ceea ce mâncam. Am testat pe pielea mea și eliminând zahărul rafinat, patiseria și pâinea albă, am obținut rezultate uimitoare. Desigur, o dietă echilibrată înseamna o dietă din care să nu lipsească proteine, fibre, zaharuri sănătoase și carbohidrați.

dieta fitness

Dieta perfectă ar trebui să fie bogată în vitamine, minerale și grăsimi mono și polinesaturate, cu alimente foarte bogate în fibre pentru funcționarea perfectă a intestinului și un tranzit eficient.

Nu în ultimul rând viciile precum ar fi tutunul sau alcoolul sunt cei mai mari dușmani în lupta cu surplusul de greutate și o piedică majoră în drumul spre un abdomen plat.

Un sfat de la specialiști este să diminuam cantitatea de sare pentru a nu reține lichide, fapt care uneori duce la un abdomen mai pronunțat. Băuturile carbogazoase duc la balonare și au și foarte mult zahăr adăugat.

Hidratarea corectă este cheia unei vieți sănătoase. Aşa apa care este izvorul vieții și elimină toxinele din organism ne va fi un aliat de nădejde. De asemenea sunt utile ceaiurile care inhibă pofta de mâncare sau cele care accelerează metabolismul.

Un abdomen plat lucrat acasă?

Sigur că se poate! Desigur, pentru a avea un abdomen plat și tonifiat, va trebui să faceți exerciții, dar fără a ajunge la epuizare. Te poți antrena de aproximativ 2 sau 3 ori pe săptămână și cu gantere adecvate greutății și forței tale. Exercițiile trebuie făcute lent, cu accent pe respirație și mișcările fiecărui mușchi, astfel încât tensiunea din peretele abdominal să fie concentrată pentru a duce la o dezvoltare ulterioară a anumitor grupe de mușchi.

exercitii abdomen plat

Puteți începe cu exerciții gen pilates, pe care le puteți urmări în tutoriale video pe Youtube. Amintiți-vă că această disciplină lucrează mult la respirație, flexibilitate și mai ales, presupune o muncă intensă a abdomenului.

Fitnessul și zumba se pot practica și ele perfect cu ajutorul videoclipurilor, renunțați la lift, faceți plimbări în pas alert și chiar puteți practica înotul. Important este să arzi grăsimile, astfel încât mușchii să înceapă să fie vizibili. Astfel, cu exercițiile cardio îți vei contura figura și îți vei consolida abdomenul.

  • 172
  •  
  •  
  •  
  •  

3 Comments on "Cum să ai un abdomen plat, perfect tonifiat, fără a merge la sală"

  1. Important este să vrem.Cu voința totul este posibil,chiar și acasă, chiar și fără înfometare

  2. Nu prea sunt eu cu gimnastica din păcate.

  3. Eficiente, dar și benefic e pt sănătate, nu numai pt tonifiere.

Leave a comment

Your email address will not be published.


*