Cum să obții randament maxim la birou, fără prea mult efort: 5 accesorii vitale

accesorii birou
Share the joy

Cum să obții randament maxim la birou fără prea mult efort, 5 accesorii vitale

Toate birourile trebuie să aibă un mediu de lucru perfect adaptat stilului personal al muncitorilor și să aibă toate elementele potrivite pentru o bună desfășurare a oricărei activități. Astfel aceștia pot presta o muncă optimă și precisă în toate orele de serviciu. Prin urmare, accesoriile de bază sunt absolut necesare pentru o bună funcționalitate și un mediu de lucru plăcut.

Imprimantă

Dacă lucrezi într-un office, cu siguranță că ai observat că toate birourile sunt echipate cu cel puțin o imprimantă. Accesoriu de bază pentru orice tip de afacere, are nevoie de consumabile imprimanta precum foile de o anumită calitate și cartușe cerneală și tonere, în funcție de tipul fiecăreia.cartuse imprimanta

Mai mult că sigur o imprimanta se găsește și lângă calculatorul de acasă, deoarece este un dispozitiv esențial pentru a lista tot ce aveți nevoie.

Foarte mulți utilizatori casnici folosesc imprimate cu cerneală, în timp ce pentru birouri unde se imprimă o cantitate mai mare de pagini se folosesc imprimante laser cu tonere.

Imprimantele laser utilizează un cartuș tip toner care conține o pulbere fină în timp ce imprimantele cu jet de cerneală folosesc cartușe de cerneală lichidă. Ideal ar fi sa folosiți întotdeauna cartușe imprimată și tonere precum cele de aici. Astfel prelungiți viața imprimatei și veți avea o calitate excepțională.

Dacă comparați cele două tehnologii, veți descoperi diferențe la prețul final al paginii imprimate, de aceea iată și câteva trucuri pentru a face economie.

6 sfaturi pentru a prelungi viața tonerului sau cartușului imprimantei:

  • Încercați să păstrați imprimantă în modul „Economie – de cele mai multe ori chiar și această configurație duce la o imprimare de o calitate bună.
  • Țineți imprimantă închisă în timp ce nu o utilizați – dacă aceastase supraîncălzeste, ar putea avea imprimare de calitate inferioară.
  • În cazul imprimantelor laser color, utilizați-le numai atunci când este strict necesar.
  • Pentru printuri de mari dimensiuni, luați în considerare utilizarea unui font simplu cum ar fi Times New Roman.
  • Pentru a preveni uscarea, utilizați imprimantă de cel puțîn 3 ori pe săptămână. Duzele tind să se înfunde dacă nu sunt utilizate pentru o perioadă foarte lungă de timp.
  • Activați opțiunea de curățare a tonerului odată pe săptămână. Acest lucru va corecta și calibra, eliminând imperfecțiunile în imprimare.

Laminatoare

laminare acteMai întâi trebuie să vă spun că acestea servesc pentru a proteja documentele împotriva umezelii și a petelor. Astfel acestea nu se distrug păstrând o imagine impecabilă foarte mult timp.

Pe officedirect.ro găsiți tot tipul de laminatoare precum și consumabile pentru acestea.

Laminarea este un proces care se face numai pe o parte a documentului, unde un strat subțire de plastic aderă la suprafață . În mod obișnuit laminarea este de obicei utilizată pentru a proteja postere, prezentări în fundal, autocolante pentru ferestre … care acționează că un element izolant pentru umiditate, praf, lumină solară.

Există și laminatoare precum cele de aici care au și funcție de plasticare. Acestea sunt echipate și cu trimmere pentru a elimina surplusul de plastic. În acest caz laminarea se face pe ambele părți și oferă protecție totală documentelor.

Organizare și arhivare

Nimănui nu-i place dezordinea. Dacă ai o afacere tip office, bibliorafturile atent etichetate sunt un must have. Acestea se găsesc într-o infinitate de culori și modele, pentru a oferi o identificare rapidă.

Pe lângă bibliorafturi mai aveți nevoie de: caiete mecanice, dosare din carton, tot tipul de mape de prezentare, serviete, folii, separatoare, agende etc

Afișare

Ce ar fi un birou față o tablă de scris sau un ecran de proiecție. Ședințele și prezentările vor fi mult mai simple și mai atractive, iar angajații vor fi mai atenți și nu se vor plictisi.

În această categorie intră și panourile din plută, avizierele, tablele magnetice, panouri separatoare, display-uri de prezentare etc.

Accesorii birou + Papetărie

Un birou perfect echipat trebuie să aibă toate acele mici accesorii birou care să ușureze muncă angajatului. De la celebrele post-ituri, agrafe pentru hârtie, instrumente de scris, capsatoare profesionale, perforatoare profesionale, ace și pioneze, adezivi, cuttere și foarfece, suporturi accesorii birou etc

Chiar dacă acestea par detalii nesemnificative, lipsa lor poate perturba serios activitatea la birou.

accesorii birou

2 Comments on "Cum să obții randament maxim la birou, fără prea mult efort: 5 accesorii vitale"

  1. foarte utile aceste informatii 🙂

  2. Multumim pentru sfaturi, eu nu lucrez in birou dar este bine de stiut.

Leave a comment

Your email address will not be published.


*