Cele mai moderne idei campanii marketing ne uimesc cu magia lor

idei campanii marketing
Share the joy
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Cele mai moderne idei campanii marketing ne uimesc cu magia lor

Cercetătorii şi experţi în domeniul marketingului trebuie să fie în mod constant în căutarea unor strategii de reînnoire pentru cele mai de succes companii. Multe dintre aceste campanii de marketing sunt menite să menţină creşterea vanzarilor şi atenţia consumatorului. Aşadar pentru a fi primul pe piaţă, o prioritate este căutarea de noi idei campanii marketing.

Campaniile de marketing moderne trebuie să implice noi tehnici şi metode de furnizare a imaginii produsului sau serviciului, astfel încât să aibă un impact mai mare asupra consumatorului, creandu-i acestuia o senzaţie de confort şi dorinţa de a încerca sau cumpăra produsul respectiv.

În ultimii ani Lorenzo Cristian şi echipa lui plină de talen, consideraţi primul grup de iluzionişti de conţinut de marketing, au ajuns în topul preferinţelor celor mai cunoscute companii deoarece aceştia combină secretele străvechi ale magiei cu resursele oferite de noile tehnologii. Astfel au început să creeze şi să dezvolte campanii de publicitate diferite de cele de pana acum, campanii care duc companiile pe cele mai înalte trepte ale succesului .

Iluzionişti care fac jonglerii cu un conţinut de marketing altfel decât cel pe obisnuim sa il vedem, genii ale publicităţii, Lorenzo Cristian şi echipa lui pot ţese campanii de marketing corporative ingenioase, pline de creativitate, care vor atrage publicul in mod constant.

Iluzioniştii pot introduce pe piaţă conţinut marketing folosind metode inovatoare, efecte de iluzionism şi magie, care au capacitatea de a uimi publicul în diferite etape pentru a transmite un anumit mesaj despre un produs sau serviciu sau pentru acomunica original şi eficient anumite informaţii prin care o companie sau un furnizor doreşte să atragă sau să fidelizeze clienţii.

Magic Marketing

În acest context magicianul şi echipa sa au dezvoltat noi strategii de marketing de conţinut revoluţionar, reuşind să aplice cunoştinţele sale din domeniul iluzionismului pentru a crea cele mai reuşite campanii de marketing, care au adus vânzări fabuloase companiilor care le-au folosit.

Această abordare ingenioasă, permite introducerea de mesaje cheie într-un mod absolut unic. Astfel în timpul numerelor de iluzionism, atenţia spectatorilor va fi direcţionată către un mesaj publicitar ascuns cu ingeniozitate. În general publicul fotografiază sau filmează aceste numere spectaculoase, iar majoriatatea acestor amintiri ajung în mediul online unde sunt vizionate de foarte multe persoane, astfel mesajul ajunge la foarte multă lume. În timp ce un clip publicitar poate deveni plicticos, aceste numere de iluzionism vor atrage întotdeauna atenţia.

Lorenzo Cristian şi-a început carieră acum 22 de ani. Acum sub bagheta să magică se produc numere de iluzionism uimitoare, în care echipa de artişti, staff-ul tehnic, recuzita şi efectele speciale sunt cele care creează o impresie puternică asupra publicului.

Astăzi, cunoscutul magician realizează spectacole personalizate pentru evenimente corporate. A creat conceptul de Magician la Nuntă şi este singurul român care practică revoluţionarul concept de marketing denumit internaţional Magic Marketing.

Data viitoare când îţi doreşti o reclamă cu un impact foarte puternic sau ești în căutare de idei campanii marketing apelează cu încredere la ideile ingenioase ale celui mai cunoscut artist care stăpânește arta iluzionismului, Lorenzo Cristian fiind  cel mai titrat magician român, coleg de scenă în celebru The Magic Circle-Londra, cu cei mai faimoşi iluzionişti la nivel mondial: David Copperfield şi Dynamo.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

1 Comment on "Cele mai moderne idei campanii marketing ne uimesc cu magia lor"

  1. Cred ca ar fi un numar de spectacol dragut la o nunta sau alt gen de eveniment, desi, eu il vad mai potrivit pentru petrecrile cu copii, dar sunt si adulti care savureaza magia

Leave a comment

Your email address will not be published.


*