Dispozitive electronice fiscale, casa de marcat si imprimantele fiscale, de unde le cumparam?
Astăzi dacă doreşti să îţi deschizi o firmă , oricât de mică, ai nevoie de casă de marcat fiscală. Aceasta a devenit obligatorie pentru toată lumea care vinde produse sau servicii, conform noilor reglemantari.
Orice afacere, indiferent dacă e vorba de un bar cochet, un magazin de vânzare cu amănuntul, o frizerie sau orice alta activitate comerciala, după ce întocmeşte toate actele, trebuie să achiziţioneze o casă de marcat fiscală fără de care nu poate începe activitatea propriu zisă.
Ce este o casă de marcat fiscală?
Casă de marcat fiscală este un dispozitiv electronic, care permite să calculezi şi să înregistrezi tranzacţiile comerciale. Acest instrument de gestiune ne ajută să calculăm mai uşor atât valoarea unei tranzacţii cât şi valoarea tuturor tranzacţiilor dintr-o zi.
Bonul fiscal este obligatoriu, astfel că indiferent de valoarea unui produs sau serviciu, acesta trebuie înregistrat şi trebuie să emiteţi un bon fiscal.
După cum știți, conform legii, fiecare unitate comercială trebuie să aibă afişata la vedere obligativitatea de a păstra bonul până la ieşirea din unitate.
Există mai multe tipuri de case de marcat însă casa de marcat datecs este cel mai fiabil model de casă fiscală de pe piaţă.
Cu o vânzare de mai mult de 100.000 de dispozitive în peste 50 de ţări din întreagă lume, Datecs este unul dintre cele mai cunoscute nume de case de marcat electronice şi imprimante fiscale din toată Europa.
Casa de marcat datecs este partenerul de încredere al celor mai mulţi comercianţi din toată lumea.
Casele de marcat datecs sunt de mai multe tipuri desktop sau portabile si au avantajul ca se pot conecta via Bluetooth la device-uri mobile, fiind compatibile cu majoritatea echipamentelor ce folosesc sistem de operare cunoscute precum iOS, Android sau Windows.
De unde achiziţionăm casă de marcat fiscală ?
Casă de marcat se achiziţionează din locuri autorizate, fiind un instrument fiscal a cărui date sunt înregistrate la ministerul de finanţe. Acestea trebuie să aibă certificare CE şi să corespundă celor mai înalte standarde de calitate.
Afacerea ta legală de la A la … imprimare etichete
Dacă ai ales că afacerea ta să fie una de vânzare cu amănuntul , atunci cu siguranţe vei avea nevoie de etichete. Acestea se realizeaza cu ajutorul unor imprimante etichete.
Pe tehnicafiscalia.ro găsiţi câteva modele care printează etichete de mici dimensiuni, cu imagini grafice, pe hârtie termică.
Dacă eşti la început de drum, tot aici găseşti o echipa profesionistă, gata să te ajute în alegerea instrumentelor fiscale de care ai nevoie. Astfel investiţia va fi minimă, şi vor fi în conformitate cu cerinţele legilor actuale.
Cria Soft este partenerul tău de încredere, ajutându-te să faci primii paşi fiscali în lumea afacerilor.Personalul calificat cu o experienţă vastă îţi poate oferi suportul necesar pentru a elimina neplăcerile apărute în procesul de vânzare şi gestionare a afacerii tale. Echipamentele oferite de aceştia sunt conforme cu toate prevederile legale.
Tot aici găseşti echipamente complementare (dar necesare) afacerii tale, consumabile avizate de autorităţi şi nu în ultimul rând, soluţii soft de gestionare a activităţii comerciale.
Porneşte cu dreptul în afacerea ta, apelează la Cria Soft pentru toate instrumentele fiscale de care ai nevoie!
Acum vor sa ii oblige si pe pietari sa-si cumpere aparate de marcat.