Jos laba de pe pachetul meu

Share the joy

Experiente neplacute cu cei de la curierat am avut cu totii… si cu o firma si cu alta… pana si posta face gafe cateodata. Dar cand aceste neplaceri se repeta obsesiv la un serviciu de curierat, te face sa te intrebi unde e problema.
Firma care mie imi displace cel mai mult este Urgent Curier.(Si nu doar mie, wall-ul paginii oficiale de FB fiind plin de reclamatii de acelasi gen) Motivul este foarte intemeiat: aproape toate pachetele care au venit cu ei , au ajuns desfacute. Adica daca era o cutie de carton, banda adeziva era dezlipita, daca era o punga de plastic , aceasta ajungea taiata si lipita cu scotch. Evident din fiecare pachet desfacut lipsea cate ceva. In principal sunt avizate pachetele care contin premii sau articole promotionale de la firme la care obisnuiesc sa fac publicitate pe blog.
Trist, avand in vedere ca persoanele angajate la firmele de curierat sunt platite sa faca doar transportul intre expeditor si destinatar . Nu le plateste nimeni sa subtieze pachetele , sa se gandeasca ce este in ele sau sa le „rataceasca”.
Intamplarea care m-a facut sa scriu acest articol, nu iese din tiparul Urgent Curier.
Am castigat un premiu pe platforma BlogalInitiative.ro . In total au fost 15 pachete, toate expediate pe 18 decembrie din Bucuresti. La ceilalti 14 destinatari pachetul a ajuns a doua zi, la mine nu. Mirosul de scortisoara, beteala, luminitele si colindele … m-au facut sa uit de acel colet si nu mi-am pus problema ca nu o sa apara, mai ales ca toate premiile castigate pe BlogalInitiative au ajuns la timp. Dar s-a facut ianuarie si intr-o zi mi-am adus aminte, cum era logic am facut intrebari. Am primit nr AWB pe care l-am verificat si … stupoare, pachetul aparea drept livrat si confirmat … WTF ? zic, cum adica confirmat? In general sunt sunata si cobor cu buletinul in mana … vorba aceea … sa nu oboseasca d-nul sa vina la usa… Ba mai rau… in ziua in care aparea livrarea nici nu eram in localitate …
Incep sa sun, la biroul central apare confirmat… la sediu local apare confirmat… primesc intr-un tarziu nr de telefol al persoanei de pe masina… ca sa zica … asa mai rastit… ca o sa verifice pentru ca  au trecut 2 saptamani si nu isi aduce aminte. Zic ok, las ca ma suna… seara cand ajunge la sediu… bineinteles, ca nu s-a intamplat asta. Tot eu am sunat de cateva ori , dar nu a mai catadicsit sa raspunda la telefon. In cele din urma, persoana de la depozitul local mi-a raspuns cu un sictir specific ca „ a inteles ca pachetul meu s-a pierdut”  . Intreb : daca s-a pierdut  de ce apare drept livrat si confirmat si de ce nu a fost anuntat expeditorul sau eu? A ras plictisit si a mentionat ca ” era doar un premiu”…
Pachetul nu a mai fost gasit ( avea 3 kg si dimensiuni repectabile , nu era un plic sau o cutie de chibrituri). In aceste situatii trebuie sa stiti ca aveti drepturi de consumator. Trebuie sa faceti sezizari atat la cei contractati pentru serviciu , la agentia nationala pt protectia consumatorului( ANPC ) cat si la politie … daca aveti impresia ( asa ca mine) ca ‘borfasul” de pe masina „rataceste” pachetele.
Datorita sesizarilor facute,  cei de la Urgent Curier au contactat expeditorul . Dar daca nu incepeam sa caut pachetul , sponsorul campaniei ramanea cu  impresia ca a fost livrat.(Sper ca a fost despagubit pentru pierdere iar, persoana care este vinovata a primit sanctiunea binemeritata)
Nu va lasati impresionati de aerul de superioritate sau de raspunsul rastit de la telefon. Cautati-va dreptatea caci e dreptul vostru. Aveti grija ca sesizarile sa primeasca un numar de ordine( adica sa fie inregistrate), caci sunt cazuri in care aveti impresia ca ati depus plangere dar, aceastaajunge la cos imediat ce ati parasit incinta…
Multumiri speciale echipei BlogalInitiative care mi-au raspuns la mail-uri si sponsorului campaniei care a trimis un nou colet.

Be the first to comment on "Jos laba de pe pachetul meu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*