Industria muzicală a evoluat şi a revoluţionat atât consumul de muzică cât şi percepţia asupra acestei arte. În ultimii ani, atât în România, cât şi la nivel internaţional artiştii de toate genurile au inceput să colaboreze schimbând pentru totdeauna concepţia asupra muzicii. Videoclipurile realizate de ei, adună milioane de vizualizări şi cu ajutorul noilor tehnologii care ajută la crearea muzicii, aceştia au elaborat noi stiluri şi interpretări fabuloase, menite să încânte urechea tuturor. Cu mândrie, industria muzicală românească, se poate lauda cu artişti autohtoni care au schimbat scena muzicii internaţionale. Artişti români care au apărut alături de cântăreţi cunoscuţi pe diverse scene si în clipuri spectaculoase, sau care au compus pentru artişti consacraţi.
Tot datorită noilor tehnologii care de care mai smart, muzica devine portabilă şi purtabilă în orice loc, noi moduri de a asculta piesele preferate regăsindu-se în buzunarul tuturor. Conectaţi la căşti, la iPod sau cu ajutorul smart-lui direct de pe internet, muzica ne înveseleşte fiecare clipă.
Şi noile modalităţi de a cumpăra melodia care ne-a vrăjit urechea, au revoluţionat industria muzicală. Consumul de muzică în format digital , este imens, de aceea noi aplicaţii apar în fiecare zi , oferind accesul către această formă de entertainment.
Pentru că lucrurile evoluează atât de rapid şi artiştii au trebuit să-şi schimbe felul în care comunică atât între ei , cât şi cu publicul sau casele de producţie.
Reţelele de socializare abundă de pagini oficiale ale artiştilor, unde spectatorul de rând, consumator de muzică, poate interacţiona cu staff-ul unei trupe sau chiar cu artistul în persoană, lucru aproape imposibil acum zece ani de exemplu, când o vizită în spatele scenei, pentru a obtine un autograf, era doar pentru privelegiaţi.
Industria muzicală, între evoluţie şi revoluţie, ne aduce nouă, auditorului, artistul mai aproape, dar totodată face mai facil şi accesul la muzica acestuia. De la calculatorul pe care acum caţiva ani aveam cateva piese favorite, la site-uri specializate care îţi oferă albumele artistului preferat, gratis , pe abonament sau pe câţiva centi, a fost doar un pas, în care virtualul online a avut un cuvânt greu de spus si de care industria muzicală ar trebui să profite maxim. Reţelele de socializare şi youtube par să acapareze teren în detrimentul concertelor live, obligând artiştii să concerteze oricând şi oriunde, de aceea este nevoie de o reorganizare pentru a ocupa scenele .
Pentru a învaţa cât mai multe despre industria muzicală şi mai ales pentru a vedea cum inflentează online-ul această industrie, în perioada 16 – 17 februarie 2016 (la Hanul Gabroveni din Bucureşti), se organizează prima conferinţă internaţională dedicată exclusiv industriei muzicale din România, sub numele de Mastering The Music Business.
Conferinţa este adresată în special acelor muzicieni sau profesionişti ai industriei muzicale care doresc să ţină pasul cu ultimele trenduri din industrie, care doresc să se informeze permanent, să afle şi să aplice toate metodele care duc la maximizarea succesului oricărui artist, indiferent de genul muzical interpretat.
Dacă esti organizator de evenimente muzicale, lucrezi în advertising, ai un studio în nişă, eşti artist sau vrei sa participi la un training de excepţie, unde vei putea interacţiona cu cei mai buni speakeri ai momentului , cu siguranţă nu trebuie să ratezi acest eveniment.
Be the first to comment on "Industria muzicala, evolutie si revolutie"